Over ons


Marc Hofstede

 

Marc Hofstede startte zijn carrière in de muziek bij platenfirma Ariola, waarna hij ook bij Polydor & Universal Music verschillende promotie- en marketingfuncties bekleedde. In 2000 maakte hij de overstap naar de management-kant van de branche bij The Entertainment Group en werkte daar met artiesten waaronder Marco Borsato, Guus Meeuwis en Krezip. Vervolgens werd hij mede oprichter van Brand New Live aan de brand management-kant om live communicatie tot stand te brengen voor merken als Samsung, Ziggo en Buma Stemra.  Momenteel is Hofstede eigenaar van Ambassadors of Entertainment, een bedrijf dat optreedt in het belang van creatieve talenten die actief zijn in de wereld van muziek (management, TV, records & publishing) en entertainment. Zo behartigt hij de belangen (lees: management) van o.a. Angela Groothuizen, Dennis van Aarssen en Dolly Dots. Tevens produceert hij evenementen voor diverse artiesten en merken. 


Menno Timmerman

 

Al meer dan drie decennia onder de naam The Men-O talentontwikkelaar, manager, gastdocent en adviseur voor tal van artiesten en instellingen. Timmerman werkte voor alle major platenmaatschappijen en contracteerde en begeleidde als A&R manager van Warner Music o.a. Ilse DeLange, Krezip en de Amerikaanse Beth Hart. Later deed hij dat ook voor Sabrina Starke, Kensington, Causes, Hit ME TV, Liesbeth List op het eigen label en was manager van Ramses Shaffy. Begeleidt tal van artiesten structureel (The Vices) en vele anderen op consultancy basis en is tevens muziek theater producent van Live Muziek Rockumetaries. Co producent van The Incredible Story Of Fleedwood Mac en Producent van Bob Dylan – De songs, de mythe met Judy Blank en Yorick van Norden.